1 de gen. 2009

Adéu 2008! Benvingut 2009!

Tal com vaig fer fa un any, faig un repàs de l'any a Bits&Beats...
Al gener (com també serà el 2009) va tornar la gran sèrie Lost (perdidos). La Kylie estava en plena promoció del seu disc X llençant 2 nous videos, i una tràgica notícia impactava el món del cinema i l'entreteniment (inclòs homenatge posterior en forma de disfressa per carnaval). També m'embarcava en un projecte de blog molt interessant.
De cara a la primavera ja tornaven més manis contra Bolonya, una mica de posada al dia de sèries, i al març 'm'independitzava en parella'.
Juny va ser força geek: Facebook en català, l'arribada de l'iPhone. I l'esperat nou disc de Coldplay, i un concert de gratis...
Juliol, per fi vacances. Una mica amunt i avall...Retorn als escenaris dels Silent Scream i flipada guitarril.
Només dos articles van ocupar el meu trist mes d'agost.
Setembre, mes de comiats. Adéu gran sèrie. Adéu Diana. Adéu Barcelona. Hola Japó! Sens dubte, el mes més intens de l'any, i que ha marcat un abans i un després a la meva vida en diversos aspectes.
Durant el mes d'octubre toca tornar a la rutina, content d'un gran concert, vaig començar a escriure les cròniques Nihon (que encara duren, i duraràn fins ben entrat el 2009!). Va arribar un esperat disc.
 Desembre, mes d'avenços diversos, d'il·lusions, escapadetes, i retrobaments.
Què serà d'aquest 2009? Doncs hi ha força expectatives. Moltes novetats i sorpreses que m'il·lusionen. Aquest passat 2008 no ha estat gaire fructífer pel blog, però espero i desitjo tornar a enganxar-me al teclat per parlar i comentar tot allò que toca.

Gràcies a tots aquells que alguna vegada heu llegit Bits&Beats, espero que torneu aviat i no deixeu de comentar!


BON ANY (DOS MIL)NOU!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada