31 de des. 2010

Adéu 2010!! Què aviat arribes 2011!!

Tinc la sensació que aquest any 2010 m'ha passat molt i molt ràpid. El fet que estigui visquent encara aquesta experiència coreana fa que el temps em passi volant. Que cada dia tingui coses a fer, plans per una o altra banda, i tinc ben poc temps d'avorrir-me! I el blog se n'ha vist una mica ressentit. Com ja deia a finals de l'any passat, Twitter, i altres blogs on participo fan que dediqui menys temps a Bits&Beats... què hi farem! Baixar la freqüència però no abandonaré! Encara tinc molt material i moltes coses a anar explicant! Corea no s'acaba tan ràpid! Hi ha encara milers de cosa per descobrir!

Com és habitual, repassaré el què ha estat aquest 2010 a Bits &Beats:

Els primers mesos de l'any es van caracteritzar pel fred i la gran nevada a Seül. El panorama del k-pop no va estar en els seus millors moments, però va deixar anar algunes perles... I una gran experiència que encara recordo i si es repeteix l'esdeveniment no dubto en tornar-hi!

Cap a la primavera, arribava el bon temps i la gran i inesperadament seguida Pillow Fight que vaig organitzar. I l'oportunitat del viatget a l'illa de Jeju. Genial!

Al maig ens acomiadàvem definitivament de Lost.

Durant primavera i estiu vaig fer algunes excursions i petits viatges, descobrint la Corea profunda...

Amb l'inici del nou curs, vaig incorporar l'anglès i el corea en la majoria d'articles, així practico i em va bé per adquiri nou vocabulari...que després me'n recordi ja és un altre tema!

Agost va estar marcat per l'estrès de formar part i liderar un equip a l'ISO. L'organització que ja és com una família per mi, molts bons moments, i grans records.

Setembre, retorn a Japó. Un curt viatge a l'illa de Kyushu i de tornada estada a Busan. Primera experiència couchsurfing inclosa i increïblement satisfactòria.

També iniciava junt amb 3 companys més el projecte Brand Leaders amb l'equip Atti Korea. Del qual n'hem resultat guanyadors en 2a posició. Gens malament!

Tardor amanida per alguns sessions de DJ i més en contacte amb el meu local preferit, i aparició al programa de Callejeros Viajeros de Cuatro. També l'ensurt entre les dues corees.

Per mi, 2011 es presenta millor del què pintava 2010. Moltes idees i molts projectes que ja veurem com els fem tirar endavant. De moment donem la benvinguda a aquest nou any 2011!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada