19 de set. 2010

Sunbabara

Sunbabara - Gallery Cafe

Sunbabara Cafe Bar Gallery és un local que vaig descobrir al cap d'un mes d'arribar a Seül. Un bon amic de classe durant l'ISS em va convidar a una festa on un amic seu feia de DJ.
El local queda ben a prop de la uni (HUFS) i l'atmosfera és realment agradable. Durant la setmana l'ambient sol ser bastant tranquil, es poden degustar cafès, tès, còctels, cerveses, i menjar amanides, entrepans i alguns deliciosos plats de bistecs, hamburgueses i pollastre.
Les tarimes on podem estar descalços són el meu racó preferit. Sobretot quan a l'hivern fa fred i el terra està calent i ple de coixins.


Sunbabara és un lloc ideal per anar a fer unes cerveses o vins amb els amics, i si la cosa s'anima, com passa algun cap de setmana, s'apaguen els llums normals, s'encenen llums d'ambient de colors, i puja el volum de la música.

Sunbabara

Dancing queens

Just Dance



En alguna d'aquestes ocasions em vaig oferir a fer de DJ, ja que l'estil de música del local coincideix bastant amb els meus gustos de música electrònica.
Així doncs, el bon amic Juyung em va demanar posar música algun dia, i especialment per la festa de Hallloween que va ser un èxit. I també per la gran festa de Nadal l'any passat.

Poster

Christmas Eve Party


Coneixent més al personal que treballava al local, i altres DJ's, em vaig familiaritzar molt fins que el Sunbabara es va convertir en el local de referència a l'hora de sortir pels voltants de la uni.

Durant els darrers mesos hi hagut bastants canvis de personal. Quan el motivat Bohoon n'era l'encarregat, s'hi van arribar a a fer obres de teatre, i petits concerts. Tot dins les possibilitats que ofereix el local. A mitjans d'abril el local va canviar de mans i s'hi van fer unes petites reformes.

Últimament la freqüencia de festes ha baixat, i l'ambient és més relaxat. Però si amb els amics volem muntar alguna festa, només cal demanar-ho i els actuals encarregats accepten encantats, ja que normalment acabem omplint el local.




DJ Sunxez - ISS 2010 ending party @ Sunbabara

Al Sunbabara he tingut l'oportunitat de conèixer gent ben interessant. Molts coreans bastant diferents de la gent que estic acostumat a veure i conèixer a la universitat. Gent amb inquietuds, talents artístics i interessants visions de la vida.

No deixeu de fer una ullada a les galeries de fotos! Aquí, o aquí, i també aquí.

4 comentaris:

  1. Tot molt be, tot m´agrada molt!

    ResponElimina
  2. Jordi, què bé, què interessant!! És genial el que estàs fent!

    ResponElimina
  3. per cert, sóc la bego

    ResponElimina
  4. m'agrada que us agradi!!

    que bé que em llegeixis Bego!^_^

    per cert a finals d'aquest mes hi fem un fieston!
    si sou per aqui aprop. ja sabeu! jeje!

    ResponElimina