12 de des. 2010

Trance music i el DJ sord

Últimament estic redescobrint un gènere de la música electrònica que mai m'havia cridat especialment l'atenció: El trance. M'agrada la definició de la wikipèdia en català. El cas és que estant aquí a Corea he pogut anar a alguna sessió de trance (començant pel Morave Gathering l'estiu de l'any passat) i la veritat és que, al marge de que la gent associi aquest estil amb drogues i al·lucinògens, he de dir que m'està atraient bastant.

Sense anar més lluny, una sessió d'uns 50 minuts com aquesta de Subzofo es converteix en un molt bon estímul per fer exercici sense parar. Proveu-ho!



I posats amb el tema de l'electrònica, per fit he pogut veure una pel·lícula que feia temps que tenia pendent: It's all gone Pete Tong. Narra la història (suposadament basada en una història real) de Frankie Wilde, un DJ i productor consagrat instal·lat a Eivissa que porta una vida d'excessos digne d'estrella del rock. La pel·lícula es presenta en forma de fals documental, i hi podem trobar testimonis de DJ's reals de renom com Tiesto, o el propi Pete Tong. El cas és que els excessos li passen factura a en Frankie i s'acaba quedant sord...però acaba trobant la manera de seguir en el món de la música. La peli no és una gran peli, però és entretinguda, té alguns jocs d'imatges i audio prou interessants, i la banda sonora no està gens malament.


I aquí un muntatge musical amb imatges no només de la peli: Mola, no? Doncs ja em direu què us sembla la peli!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada