6 de des. 2010

TaeKwonDo, som-hi! - 태권도 하자!

Avui m'he examinat de l'assignatura de TaeKwonDo que estic fent a la uni. Crec que ha estat l'exàmen més fàcil i més ràpid de la meva vida. Hem hagut de fer els cops de peu que ens ha demanat el professor i executar un pumse. En el meu cas, jo havia triat al Taeguk sa jang (el número 4)




Després de tot el semestre practicant TaeKwonDo, m'han tornat a agafar ganes de seguir practicant-lo, així que potser de cara a l'any que ve m'apunto en alguna escola seriosament i em trec el cinturó negre, que pel que sembla, aquí a Corea sembla bastant fàcil d'obtenir.

--

Today I did the exam of the Taekwondo subject i'm taking this semester at uni. I think the exam was the easiest and quickest exam in my life. We did the kicks that the professor asked, and we had to perform a poomsae. In my case, I chose the Taeguk sa jang (number 4th)

After all this semester practicing Taekwondo, I think i wanna keep doing it, so maybe next year i'll join some school and try to get seriously the black belt, that seems quite easy here in Korea.

--

오늘은 대학교의 태권도수업 시험을 봤어요.내 생활에는 제일 쉽고 빠게 생각해요. 우리는 다양한 차기 해야하고품새도 했어요. 나는 태극 사장을 선택했어요.

이번학기 동안 태권도 하다가 보니까 계속 하고싶어요. 그래서 내년 태권도학교 활동하고 검은 띠 받아고싶어요. 그런것 한국에서 쉬운것같아요~

4 comentaris:

  1. Uka-uka-uka shaka, uka-uka-uka shaka..

    :D

    ResponElimina
  2. Capoll!
    Pensava que el del video eres tu el del video!!

    ResponElimina
  3. uka shaka uka! ho he pillat! jejej

    jaja si claro! em gravaré i ho posaré al blog! estás flipando neng!!!
    jeje!

    ResponElimina
  4. O si, jo tinc cinturó groc i això em sona molt.

    SI SI.

    ResponElimina