3 de maig 2007

Sensació de dropo

M'encanta marxar de cap de setmana, o de pont. M'encanta desconnectar de la ciutat, de la facultat i de tot durant uns pocs dies, però hi trobo una gran pega. No tinc Internet allà on vaig, i no puc escriure articles nous al blog! Em fa ràbia, perquè jo sóc molt d'actualitzar, i això d'estar 4 o 5 dies sense dir res, ni tan sols respondre als comentaris em fa sentir bastant dropo.

Torno a Barcelona i em trobo que tots els blogs que llegeixo tenen alguna novetat, que ja hi ha capítols nous de les meves sèries preferides, i que encara no he acabat la feina de la uni!

Per cert, el blog del meu company JAVO passa a formar part dels enllaços d'aquest blog. El tiu se m'ha avançat amb una exclusiva que tenia pensada oferir en aquest blog!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada