3 de maig 2007

Vaig d'estrena!


Aquest divendres tinc una cita al cinema amb Spider-man. Fa mesos que espero la tercera part d'aquesta saga. Crec que juntament amb Superman i Batman, és el còmic millor adaptat al cinema. M'agraden les X-Men, però els falta alguna cosa. Fantastic 4, fluixeta, però espero que millori. Daredevil, Elektra i les demés, molt fluixes.

De Spider-man 3 ja vaig veure el primer tràiler, i sense voler he anat veient imatges força reveladors. Em molesta una mica, perquè aquest fet elimina el factor sorpresa del primer visionat de la pel·lícula, però també es veu compensat perquè em manté il·lusionat durant els mesos previs a l'estrena.

Espero que Peter Parker estigui a l'altura i tingui tants problemes com sempre!

3 comentaris:

  1. si tot va bé, divendres tabé aniré a veure-la. ja comentarem!

    ResponElimina
  2. molt dolenta la pel·lícula no? El millor de tot... que al final s'acaba...

    ResponElimina
  3. jo no la trobo dolenta. compleix perfectament la seva funció: entretenir.

    és cert que parlo d'una manera subjectiva, perquè sóc fan de la saga i jo puc jutjar objectivament. m'encanta!

    el millor de tot: el culebrot MJ-Harry-Peter

    encertadíssim el look 'dark' de peter.

    bons moments amb Jameson.

    ResponElimina