18 de maig 2007

La nova de Madonna


Madonna ha gravat un nou tema en motiu de la seva participació al Live Earth. El tema, que porta per títol Hey You ha estat produit per Pharrell Williams (tot i que no se sent per enlloc l'estil de Neptunes) i ella mateixa. No és que sigui un gran tema, més aviat la trobo una balada força pastelosa. Espero que la resta del disc que està gravant amb Timbaland, Justin Timberlake, Stuart Price i Felix Da Housecat entre altres no s'assembli gens a aquest estil.


share your files at box.net

Si després d'escoltar-lo el voleu guardar, el podeu descarregar gratuitament aquí.

6 comentaris:

  1. No és pas la millor de la Madonna..però m'agrada, com la majoria de les seves cançons.

    ResponElimina
  2. Si, hi estic d'acord. La veritat es que el Pharrell no el veig per enlloc, em fas pensar en el video de drop it like it's hot amb le snoop dog, del millor que he vist
    http://www.youtube.com/watch?search=&mode=related&v=VFC_L8iOSzY

    ResponElimina
  3. adri, tu ho has dit, no és pas la millor. però és que jo inclús diria que és de les pitjors...

    Be&Go, crec que no cal patir: Madonna s'ha tancat a l'estudi amb en Timbaland, i escoltant el nou de Björk, crec que pot sortir algo interessant.

    ResponElimina
  4. Ai quina porr! Madonna acostuma aletrnar discos molt bons amb molt dolents, així que després del excel·lent "Confessions", molt em temo que farà alguna petardada com el "Erotica" "Bedtime Stories" o "American Life" i els rumors que apunten a influències hip hop em fan una por....

    ResponElimina
  5. a mi aquesta canço no m'ha agrdat gens, però me l'he escoltat bastant. i la veritat, per què col·laborar amb el pharrell si per enlloc es nota el seu estil?

    a mi el Timbaland, malgrat que tothom el critiqui, em mola. pot sortir alguna cosa bona!

    ResponElimina
  6. onna, amo la musica... hey you bella, pero no es adelanto dl nuevo album.-... Live earth todo un evento. Unamosnos. entra n mi blog

    ResponElimina