9 de maig 2007

Piano


Sempre m'ha agradat el piano. No domino gens cap instrument musical, i sempre n'he volgut saber tocar-ne algun com la guitarra o el piano. És una espina que tinc clavada que espero que aviat em pugui treure i aprendre a tocar una mica bé el piano. Trobo que dominant el piano, o el teclat, es pot arribar a fer de tot, ja que amb l'ajuda de l'ordinador, un teclat es pot convertir en moltíssims instruments i arribar a fer grans composicions. Ahir vaig veure una aplicació que pot ser molt útil a aquells que s'inicien amb piano. Inicialment es deia Piano Hero, però la gent d'Activision amb el seu Guitar Hero han obligat a canviar-ne el nom, passant-se a dir Synthesia.

El Synthesia és un programa amb el qual havia somiat moltes vegades. Vindria a ser una mena de Guitar Hero, o Frets On Fire, però per a teclat. És a dir, s'han d'apretar les tecles en el moment precís per fer sonar correctament la cançó. Es pot considerar un joc, o una manera d'aprendre a tocar les teves cançons preferides, ja que pots practicar amb qualsevol tema midi, i practicar amb una mà o l'altre, o totes dues.

Ara estic fent números per fer-me amb un teclat midi, algun de senzill, amb no masses tecles i connexió usb. Podria ser aquest, o què us sembla aquest altre?

I aprofitant que parlo de piano, avui he aconseguit una bona col·lecció de temes que m'han fet recordar vells i grans moments. La Final Fantasy Piano Collection és un seguit de discos amb els temes més importants de Final Fantasy (des del IV al X) compostos la gran majoria per Nobuo Uematsu i interpretats només en piano.

Espero que us agradi:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada