30 de juny 2007

Meme musical

La Montserrat m'ha passat un meme musical...

Quanta música tinc a l'ordinador

Ara mateix 5,46 Gb, en 52 carpetes. Però aviat es quedarà a zero perquè ho penso anar passant al disc dur extern, i més endavant anar fent dvd's d'mp3...

Últim disc que he comprat

Gairebé mai en compro, però fa poc vaig comprar un EP de Faithless exclusiu per iTunes. Si parlem de CD físic...crec que va ser el Confessions On A Dance Floor de Madonna en edició col·leccionista (amb bonus track, llibret maco de fotos, etc.). I si parlem de l'últim baixat..el Attack Decay Sustain Release de Simian Mobile Disco.

Cinc cançons que escolto molt o que tenen molt significat per mi

1.- Frozen de Madonna. Apart de tot el misticisme que porta la cançó, el disc Ray Of Light el vaig escoltar en una època de la meva vida que em va marcar molt. I apart d'això va ser un moment de pell de gallina la nit d'obertura (9-6-01) del Drowned World Tour al Palau Sant Jordi...

2.- Electrical Storm de U2, perquè va sonar en un bon moment, mentre m'estava enamorant.

3.- The State We're In - Denmark dels Chemical Brothers. Dos cançons en una. Crec que la vaig sentir per primer cop durant les proves de so d'una companyia teatral, i la transició entre pistes em va encantar. Apart, la progressió de la primera m'encanta.

4.- Go West de Pet Shop Boys. Alguna dels PSB havia de sortir. No és que signifiquin res per mi. Però m'encanten com sonen i els escolto molt.

5.- Grand Central, de la banda sonora de K-Pax, d'Edward Shearmur. La primera pista d'un magnífic disc. Crec que la millor banda sonora, inigualable!

Cançó que estàs escoltant ara mateix:

Don't Speak de No Doubt, està sonant al fil musical de la sala Wi-Fi de l'hotel...

5 persones a qui els hi passo el meme:

- Al Jordi
- A l'Arnau
- Al Joan
- Al Miguel
- A la Bego

1 comentari:

  1. Jo te'l contesto aquí!

    Quanta música tinc a l'ordinador
    Doncs, una mica més... crec que cap a unes 40 gigues.

    Últim disc que he comprat
    Beirut, Gulag orkestar. Però ja només compro discs per regalar.

    Cinc cançons que escolto molt o que tenen molt significat per mi
    1.- No surprises de Radiohead
    2.- Sunday Bloody Sunday de U2
    3.- If I could talk, I tell You de Lemonheads
    4.- Feel the pain de Dinosaur Jr
    5.- Even Song de Gomez

    Cançó que estàs escoltant ara mateix:
    Surfistes a càmera lenta de Joan Miquel Oliver.

    Joan.

    ResponElimina