15 de juny 2007

ServiCaixa: Incompetents o estafadors?

Fa unes setmanes, concretament el dilluns 16 d'abril vaig mantinar com molta altra gent per comprar les entrades per al concert de The Police pel 27 de setembre a l'Estadi Olímpic de Barcelona. Com molta gent, em vaig trobar amb el servei d'internet Serviticket sobrecarregat, el telèfon (902332211) col·lapsat, i els terminals ServiCaixa saturats. Fins aquí tot "bé", és relativament normal que un servei es saturi quan hi ha molta demanda al mateix moment. Després d'estar molta estona provant, vaig aconseguir contacta via telèfon. Un miracle! Ja podia comprar les entrades! Sense dubtes, vaig demanar una bona situació: Tribuna superior, vaig amb la família i crec que és millor anar-hi asseguts. La operadora, molt amablement va confirmar la situació dels seients, el preu, etc. Tot correcte.

Dies més tard, quan vaig retirar les entrades del terminal, em vaig trobar amb la sorpresa que no eren les localitats que havia comprat, sinó entrades generals, de pista. Ràpidament vaig trucar a Servicaixa demanant explicacions. Òbviament hi havia hagut un malentès. Després de llargues esperes, finalment vaig poder explicar la situació, i em van dir que aquestes entrades de general eren les que havia comprat jo. El cobrament era correcte, m'havien cobrat entrades de general. Almenys no em van cobrar el preu de tribuna per donar-me entrades generals. Però això no era el que jo havia confirmat per telèfon. Aprofitant que es graven les trucades, vaig sol·licitar que escoltéssin la gravació de la trucada que s'havia fet per confirmar que no m'equivocava, que la operadora que em va atendre va confirmar les entrades de tribuna. La gent de Servicaixa van dir que ho mirarien, però que en tot cas l'únic que es podria fer és tornar-me els diners d'aquestes entrades generals que jo no havia demanat, ja que a l'haver-se esgotat totes les localitats, no em podien oferir les que originalment havia comprat jo.

Pensant què podia haver passat, van trigar més d'una setmana a donar-me una resposta. Efectivament, jo tenia raó, la operadora em va confirmar entrades de tribuna. Va recòneixer que hi havia hagut algun error. No sé què deuria passar,no em vull imaginar que la operadora em va confirmar la compra i va adjudicar les entrades a algú altre o inclús per ella mateixa, simplement vull pensar que va ser un error fortuït. La persona amb qui vaig parlar em va oferir la possibilitat de tornar-me els diners de les entrades de general, però li vaig dir que no és el que vull, jo vull les entrades que vaig comprar i que em van confirmar. La persona del Servicaixa va dir que es posaria en contacte amb el promotor, per veure si hi havia algunes entrades reservades per aquests casos. Després de dues setmanes, he trucat i encara no tenen resposta...

No em vull aprofitar de ningú, simplement vull que se sàpiga com van les coses. I aprofitant internet sé que es pot escampar i fer públic, que és com normalment les grans empreses reaccionen.

4 comentaris:

  1. Jo vinc ara d'agaafar un bitllets a la Renfe i estic igual d'indignat: 1'30h de cua i 45 min a taquilla!! Per favor, quanta incompetència!!

    ResponElimina
  2. Un error, un error, però com sempre el perjudicat és el client i a sobre és qui paga!!
    Crec que després de confirmar la compra l'operadora només havia de prémer o clicar "acceptar", entendria que no cliqués bé i que en realitat no s'hagués efectuat la venta, però de tenir confirmades unes entrades per tribuna i vendre'n unes per general hi ha diferència. Al Sr. director de la caixa, o al responsable de servicaixa els hi diria que s'hi miressin bé alhora de tenir persones al seu càrrec. Tothom pot cometre errors, però aquest "error" fa pudor....(i si no, que m'expliquin com s'ha pogut produïr un error com aquest)Crec que seria bo que ho féssis públic, doncs la gent sabria quina mena de servei ofereix el servicaixa, a part de cobrar la comissió que cobren, que ja em sembla bé si fan la feina ben feta.

    ResponElimina
  3. A mi em va passar una cosa decepcionant també. Després de tenir un accident (pel que vaig haver d'estar dos mesos a casa amb la cama enguixada) vaig trucar al servicaixa perque em postposéssin o em tornéssin (com a mínim!) els diners de la meva entrada al "circ du soleil". Tot van ser facilitats i amabilitats, aixo sí. Pero al cap d'una setmana, enviar per fax els diferents informes mèdics, no només no em van canviar la data sinó que vaig perdre els 150€ de les dues entrades ja que ni tant sols em van tornar els diners!! Impotència total i incompetència per part del servicaixa (això sí, la comissió no te la treu ningú al comprar qualsevol entrada!).

    ResponElimina
  4. Si és que són lo pitjor... et deixo l'enllaç al meu blog on explico la moguda que porto jo amb ells...

    http://pocodetodo-muchodenada.blogspot.com/2011/04/muy-descontenta-con-lkxa-y-servicaixa.html

    ResponElimina