27 de juny 2007

El nou video (i versió) de Timbaland

El single més recent de l'àlbum Shock Value de Timbaland és The Way I Are feat. Keri Hilson, D.O.E. & Sebastian. El video no és gran cosa, i això de barrejar futbol no li trobo el què. Bé, era d'esperar que un tema com aquest acabés sent single del disc. La veu de la Hilson (i com està tractada) li dóna un aire que m'encanta al tema. També m'agrada més com acaba aquesta versió, té una notable diferència (a partir del minut 3:00) que la fa millor que la versió de l'àlbum (tot al contrari que va fer Timbaland, eliminant del radio edit el genial minut i mig final de Maneater de l'album version de la Nelly Furtado...).



Aquells que hagueu escoltat l'album version i la del vídeo...què us sembla? quina us agrada més?

Editat: He trobat a YouTube una versió instrumental on encara s'aprecia més aquesta variació (també a partir del minut 3:00)

3 comentaris:

  1. Hola wapo, com va l'estudi? o Ja et vas presentar? Jo finalment he passat del Sala, sense temps per estudiar!
    Espero que tinguis un bon estiu, Dilluns començo curs de Japo!
    encara em falten dos examens, pero a partir de l'11, me n0oblido de la uni (com a mini fins el setembre). Molts petonarros

    ResponElimina
  2. sunxi!!!

    vaia follada us va fer lo iñaki de deu... cabfron...

    eis, entra al meu blog q te dixat un meme, avere si el vos fer!!

    vagi beee

    ResponElimina
  3. Holaa!! Sóc molt fan de Timbaland ja desde Cry Me a River.. després el disc de Timberlake està genial i el de la Nelly també..
    Crec que el Timbo és original al fer les melodies, que no son taladrants, pero si que tene un ritme que enganxen, si esq és un crack totes les cançons que han triumfat tan de la Nelly com del Justin han sigut produides per ell..es normal que tothom vulgui colaborar amb ell.
    Les millors cançons per mi són. Oh Timbaland, Way I Are, la lenta que dius tu: Apologize, Give It To Me, Scream, Fall Out Boy també feia que m'agradaven, i la canço que fan conjuntament crec que està molt aconseguida: One & Only.
    Estic desitjan que vinguin a fer un concer a Barcelona tan Timberlake, Timbaland o Nelly.. si algu sentera que m'agregui silvi151@hotmail.com
    Moltes gràcies.

    ResponElimina