15 de juny 2007

Putada


Fa mesos que utilitzo un servei gratuït d'internet per allotjar arxius. Box.net permet allotjar arxius no massa pesats i després obtenir-ne un enllaç per fer-lo públic, així com els reproductors d'àudio que adjunto en molts dels meus articles. El meu amic m3tr0, quan em va demanar informació per fer-ho també al seu blog em va preguntar si no tenia por de penjar qualsevol mena de contingut, inclús cançons de les quals jo no en tenia els drets, jo li vaig dir que no, que altres coses s'han de perseguir i no unes poques cançons que promocionen al grup.

El cas és que aquesta setmana he rebut un correu de la gent de Box.net dient que s'ha esborrat el meu compte amb èxit. No sé per quina raó, però crec que he perdut tot el contingut que hi tenia guardat. Tinc còpia de tot aquest material, però el que més greu em sap és que ara, molts dels articles que comptaven amb àudio el deixen de tenir.

De moment he contestat el correu a box.net demanant si em poden tornar el compte, o com a mínim saber els motius pels quals me l'han tancat. En tot cas, espero poder tornar a comptar amb l'àudio dels articles, cosa que si ho he de tornar a pujar tot altra vegada, em pot ocupar una bona estona...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada