3 de jul. 2007

Em falta temps!

Últimament no tinc gaire temps d'escriure, estic acabant el període d'exàmens, i estic treballant força. Aquest cap de setmana he estat treballant a Olot, muntant la il·luminació per un casament. Divendres ens va caure una bona pluja que ens va fer anar una mica de cul, i l'atac de les abelles i avispes sota la carpa discoteca ens va fer patir força, però finalment la cosa va sortir bé. Per sort vaig tenir alguna estona de descans a l'hotel, que vaig aprofitar per posar-me al dia via wifi, fent el meme del post anterior.

Centre de bola de flors
Que bonic!

Tree's lighting
Aquests van pillar molta pluja!

Cau la del pop sobre la disco
La carpa molla, va aguantar bé

Bee on Par56
Aquesta va ser la primera, però en van venir mil!

Carpes Menjador
La veritat és que va quedar molt maco tot.

Més fotos aquí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada