10 de jul. 2007

Cap de setmana intens

Aquest passat cap de setmana havia de treballar. Com ja va sent habitual en aquest mes de juliol, és un no parar amb els muntatges de casaments. De fet aquest cap de setmana que ve ja en tinc un altre. A part d'això, dissabte, sense saber-ho, vaig tenir un sopar sorpresa de cel·lebració del meu aniversari (si, una mica tard, però millor tard que mai!) amb la colla, cosa que em va fer molta il·lusió, però em va saber greu haver de plegar la festa d'hora per tornar a treballar.

Entre això, i que encara tinc un examen per fer, gairebé no tinc temps per escriure el que vull. Tot i que tinc temes pendents que espero que ben aviat pogueu llegir...

Racó idílic

Piscina i carpa
La veritat és que treballant així vénen ganes de llençar-se a la piscina!

Qui vol parar la taula?
No està gens malament il·luminar una carpa per 700 convidats!

Disco-mòbil(s)
No hi ha res com muntar una disco des de zero...

Moonlights
...i que quedi tot així de maco.

Més fotos aquí.

Demà dimarts faré l'últim examen (Documentació Informativa), i ja seré lliure!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada