30 de jul. 2007

Febre Simpsons

Ahir, després d'un llarg i dur (de feina) cap de setmana, vaig anar a veure la pel·lícula dels Simpsons. No em va decebre pas, vaig riure força i crec que val la pena. Ara, no deixa de ser un capítol llarg. Una aventura tancada que per la magnitud de la tradègia ha pogut esdevenir un episodi amb la duració d'una pel·li. No es fa aburrida ni pesada en cap moment. Si us agraden els Simpson gaudireu molt.

The Simpsons
Sent Simpson per un moment...

A la web oficial de la pel·lícula us podeu crear el vostre propi personatge Simpson...El meu m'ha quedat així:


3 comentaris:

  1. Molt em temo que en l'unic que no t'asembles es en que el del dibuixte tacons a les sabates!!! i k t'has rapat, clar...

    ResponElimina
  2. Wal·la q guai! Vaig corrents a fer-me un personatge Simpson!

    ResponElimina
  3. Jjajaja, ala, jo tambe he fet el meu post dels simpson.... mola mazo la foto amb ells....

    Coneixes els Lifein Hell?

    ResponElimina