3 d’abr. 2006

Una bona segona part


Acabo d'arribar del cinema, he vist Ice Age 2. La primera part d'aquesta pel·lícula em va sorprendre gratament, doncs m'esperava alguna cosa més simple, i un humor més infantil. Recordo que vaig sortir del cine content i satisfet, m'havia fet riure més del que em pensava i això per mi ja és important.

Havent vist el trailer ja fa uns mesos, era d'esperar que aquesta segona part continués amb la línia de la primera, això sí, explotant més el simpàtic personatge d'Scrat que tanta gràcia va resultar fer. L'argument no és el punt fort del film, els animals s'adonen que s'acaba l'era glacial i fugen de la catàstrofe del gel que es va desfent. L'autèntic interès de la peli està en els personatges i les seves absurdes situacions. Els 2 rosegadors que acompanyen a la mamut Eli són d'allò més graciosos, a l'altura d'Scrat, capaços de fer riure de cop i volta a la sala sencera que està veient la pel·lícula.

Tal com estàn els preus de cinema, cada vegada fa més mal a la butxaca anar al cinema. S'ha de triar amb molt de compte amb què ens deixem els calers...En aquest cas, no me'n penedixo.

Propera pel·lícula que penso veure al cinema...V de Vendetta.

Etiquetes: , , ,

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada