No és que em falti temps, és que últimament vaig força cansat. Entre moltes hores de feina, poques hores a casa, aquest blog ha viscut una setmaneta força inactiva, per no dir d'activitat nul·la.
Una de les coses de les quals tenia ganes de parlar és de la meva iniciació (després de més d'un intent) a 'A dos metros bajo tierra' o 'Six feet under'. Una sèrie de l'HBO que ja fa temps que vull veure i que pel que he sentit, val molt la pena. He aprofitat aquests dies del pont per començar amb alguns capítols, però de moment no em sembla gaire adictiva, és entretinguda, això si. Espero poder anar-la veient perquè les experiències que m'han explicat algunes persones veient aquesta sèrie no mes les vull perdre.
Un altre tema positiu que em va alegrar molt va ser que juntament amb els meus companys de classe hem resultat guanyadors d'un premi al Drac Novell. Ens vam assabentar gràcies al professor de l'assignatura, en Jordi Ventura (a qui he pogut veure algun dia al programa de La Rentadora de TV3, els dilluns a la nit), que ja havia comentat que sempre envia tots els treballs dels seus alumnes al concurs. El Drac Novell és un festival adreçat als estudiants universitaris (no només de publicitat) d'arreu del món, on poden demostrar la seva creativitat i beure del coneixement dels experts ponents de les diverses conferències que s'hi fan. La nostra peça que ha resultat guanyadora és una falca radiofònica per la campanya d'IKEA 'L'important és l'interior', que ja vaig comentar en el seu dia en aquest blog.
Com que els amiguets de box.net em van esborrar el compte, he hagut de tornar a pujar les dues falques. Les podeu escoltar a continuació:
Per alguna extranya raó que no sé resoldre, les falques se senten amb una lleugera lentitud respecte a l'original, quan ho resolgui penjaré la versió bona.
Jo no sé quina de les dues és la que ha resultat guanyadora, i sincerament no sabria amb quina quedar-me, les dues m'agraden molt i amb el grup n'estem molt contents del resultat i com transmet el missatge de la campanya. Quina us agrada més o creieu que és la que ha guanyat?
Divendres anirem a recollir el premi i veure una mica l'ambient del festival, i per descomptat, saludar al nostre amic Ventura i agrair-li les seves lliçons i l'interès i motivació que ens ha despertat per la publicitat.
Una de les coses de les quals tenia ganes de parlar és de la meva iniciació (després de més d'un intent) a 'A dos metros bajo tierra' o 'Six feet under'. Una sèrie de l'HBO que ja fa temps que vull veure i que pel que he sentit, val molt la pena. He aprofitat aquests dies del pont per començar amb alguns capítols, però de moment no em sembla gaire adictiva, és entretinguda, això si. Espero poder anar-la veient perquè les experiències que m'han explicat algunes persones veient aquesta sèrie no mes les vull perdre.
Un altre tema positiu que em va alegrar molt va ser que juntament amb els meus companys de classe hem resultat guanyadors d'un premi al Drac Novell. Ens vam assabentar gràcies al professor de l'assignatura, en Jordi Ventura (a qui he pogut veure algun dia al programa de La Rentadora de TV3, els dilluns a la nit), que ja havia comentat que sempre envia tots els treballs dels seus alumnes al concurs. El Drac Novell és un festival adreçat als estudiants universitaris (no només de publicitat) d'arreu del món, on poden demostrar la seva creativitat i beure del coneixement dels experts ponents de les diverses conferències que s'hi fan. La nostra peça que ha resultat guanyadora és una falca radiofònica per la campanya d'IKEA 'L'important és l'interior', que ja vaig comentar en el seu dia en aquest blog.
Com que els amiguets de box.net em van esborrar el compte, he hagut de tornar a pujar les dues falques. Les podeu escoltar a continuació:
Per alguna extranya raó que no sé resoldre, les falques se senten amb una lleugera lentitud respecte a l'original, quan ho resolgui penjaré la versió bona.
Jo no sé quina de les dues és la que ha resultat guanyadora, i sincerament no sabria amb quina quedar-me, les dues m'agraden molt i amb el grup n'estem molt contents del resultat i com transmet el missatge de la campanya. Quina us agrada més o creieu que és la que ha guanyat?
Divendres anirem a recollir el premi i veure una mica l'ambient del festival, i per descomptat, saludar al nostre amic Ventura i agrair-li les seves lliçons i l'interès i motivació que ens ha despertat per la publicitat.
Eiiiii, felicitats pel premi!!!
ResponEliminaquan puguis ja penjaras la crònica de l'entrega del premi (per cert, és en metàl.lic?)
als de girona ens agrada més el del venedor, tot i que el video en el que busqueu casa, i us quedeu una amb faána cutre, també ens va agradar molt. petons
Gràcies pel comentari!ja hi ha penjada la crònica. finalment va guanyar el del venedor a domicili.
ResponEliminaÉs una llàstima que l'espot de tv no acabés seleccionat...