29 d’oct. 2007

Leopard, de moment no.


Divendres 26 no vaig poder escriure sobre el llançament de Mac OS X Leopard, la versió 10.5 del sistema operatiu d'Apple. Aquesta nova versió ve carregada de novetats, moltes d'elles li donen un aspecte visual molt detallista, i moltes altres són de gran utilitat. Jo de moment no penso migrar de 10.4 Tiger a Leopard. Apart dels possibles errors que pot tenir ara i que s'aniran solucionant amb les corresponents actualitzacions, vull assegurar-me que el meu iBook G4 1.33 Mhz i 768 MB de RAM pugui córrer el sistema sense problemes. Pel que he llegit fins ara, tot fa pensar que si, però com ja he dit, vull esperar una mica més. De fet, vaig esperar uns quants mesos des que va sortir Tiger fins que em vaig decidir a instal·lar-lo.

El que sí he fet ha estat comprar una bateria nova pel meu iBook. La que tinc ara, que és la original que venia amb l'ordinador quan el vaig comprar ara fa gairebé 3 anys, ja comença a fer figa. De fet, dura poc més de mitja hora. I és que li he fotut bastanta canya, i això les bateries ho noten. Espero que la nova arribi aquesta setmana que ve, i pugui gaudir de les, teòricament, 6 hores d'autonomia, que tot i que no en necessiti tantes, sempre és bo saber-ho.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada