17 d’oct. 2007

I que és això de Facebook?



Facebook és una mena de 'xarxa social' on els usuaris informen del seu dia a dia i la interacció amb altres usuaris o comunitats. Dit així, és sembla el mateix de sempre: una mena de Myspace on la gent penja les seves fotos, comentaris, i on es veu la llista de contactes. Doncs no! (i si). Facebook ha pujat com l'escuma últimament, i el seu èxit no només és gràcies al seu disseny senzill i la seva fàcil utilització. La gran característica és que s'ha obert a aplicacions de tercers cosa que el myspace no ha fet. Això vol dir que Facebook ofereix milers d'aplicacions (des d'un mini-feed de blogs fins a jocs online, galeries de Flickr i altres.., etc.) que es poden integrar al nostre compte. No és fàcil explicar-ho, és millor que ho proveu. És gratuit i, si us agrada, ja tindreu una cosa més per perdre el temps per Internet.

Personalment m'agrada molt més que Myspace. A Facebook pots actualizar el perfil, escriure comentaris als col·legues, dedicar cançons, enviar regals, afiliar-te a grups i comunitats (des d'universitats, fins a fans de grups musicals, cinema o televisió) i moltíssimes coses més. A Facebook hi té cabuda de tot! Doneu-li un cop d'ull i ja em direu. Al principi costa una mica situar-se amb tanta aplicació, però a mida que anem afegint allò que ens agrada, la cosa millora!

El meu perfil a Facebook (crec que només el poden veure els usuaris registrats)

3 comentaris:

  1. al MySpace l'odio... però potser amb el Facebook sí que m'hi acabo entenent.

    Tot i així, em fa una mandraaaa. Això del dospuntzerisme no s'acaba mai. Quan ja t'has fet el blog i el flog, no n'hi ha prou, t'has de linkedinitzar, perfilejar, youtibitzar, flickeritzar, picassar,twittejar i a més, fer-te un Myspace que, ai!, aviat es veu superat pel facebook... i el que vindrà després!

    qui stress!

    ResponElimina
  2. No podries tenir més raó!
    Estic totalment d'acord amb tu! I nosaltres som dèbils perquè acabem provant totes les merdes 2.0...

    Per allò dle myspace...segur que deuries riure amb http://bitsandbeats.blogspot.com/2007/10/crtica-constructiva-fotolog-i-myspace.html

    ResponElimina
  3. sí, sí, es passen una mica, pro ho vaig trobar catxondo :p

    ResponElimina