1 d’oct. 2007

Policia, llums i projectes buits

Dijous va ser el gran dia. The Police va tocar a l'estadi olímpic. Un concert que feia mesos (o anys!) que esperava i que finalment ja he viscut. El concert en si no va estar malament, el trio va tocar tots els seus èxits, sense excepció. Però ho van fer d'una manera que no va acabar de connectar amb el tot el públic. L'elecció de l'ordre dels temes no tenia ni cap ni peus: combinant grans himnes moguts amb temes lents, on el públic no acaba d'arrencar del seient. El tema d'obertura sí que va ser encertat, els potents acords de Message In A Bottle van fer motivar a tot l'estadi. La resta de temes més corejats, gaudits i aplaudits pel públic van ser Roxanne, De Do Do Do..., So Lonely, Everylittle Thing She Does Is Magic.

Pel que fa escenografia, l'escenari era poc espectacular, la banda i els instruments, sense cap element més destacable a l'escenari, només un conjunt d'il·luminació força habitual. Per anar a mida amb l'estadi s'acompanyava de dues grans pantalles de led's laterals unides per la part superior de l'escenari, on es projectaven visuals i imatges en directe. La resta, focus potents a dalt i a baix de l'escenari i a les dues torres entremig del públic. Està clar que la gent anava a escoltar els seus temes en directe, però crec que pel preu que costaven les entrades es podria haver invertit més en la part audiovisual. Sense dubte no està a l'altura de monstres dels escenaris com U2, o l'última gira de George Michael.

L'endemà del concert vaig estar treballant per Montjuic muntant la il·luminació d'un tros de casament que riute'n dels més espectaculars que hagis vist. Tot el pavelló Mies van der Rohe per ells solets, el Poble Espanyol, i una carpa pel sopar.

Divendres nit em vaig deixar caure per l'Inusual Project on es feia la festa presentació de Void Projects, més que una revista online (a la qual espero col·laborari aviat amb algun contingut interessant...) creada pel meu amic McKeyhan a.k.a. Steam Man i en Bouman. A la festa vaig poder gaudir d'una bona estona amb amics que feia mil anys que no veia, tot escoltant música de de la F Comm Party.

Dissabte més feina, acabar el muntatge, cel·lebració fugaç d'un parell d'aniversaris a Rubí, i a la nit a desmuntar. Total, que estic rebentant, però content.

Demà començo altra vegada la uni, em fa una mica de mandra, però en part també tinc ganes d'anar per feina amb la carrera.

P.D: Aviat posaré algunes fotos i vídeos del concert de The Police.
EDITAT: Ja podeu veure fotos i videos en aquest post.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada