1 d’oct. 2007

El que és bo dura poc

Només 6 capítols, com la primera temporada. The I.T. Crowd ha acabat la seva segona temporada amb un humor anglès genial i superant la difícilment superable primera temporada. Han estat sis setmanes esperant els boníssims capítols, els quals he degustat amb subtítols ja en anglès, passo de l'espanyol, s'ha d'intentar anar millorant, no?


Gràcies al Roger Compte de www.ambcompte.net he descobert que el creador de The I.T. Crowd, Graham Linehan té un blog interessant, i la seva anterior sèrie: Father Ted, la qual ja estic descarregant al complet, tres temporadetes (teniu informació sobre la sèrie a l'enllaç del blog d'en Compte).


És bo saber que la NBC està produïnt l'adaptació de la sèrie en versió americana, prevista per emetre's durant la la pausa de tardor-hivern de les sèries regulars de la cadena. Comptarà amb nous actors (excepte en Moss que serà el mateix de la versió anglesa). Estic segur que no serà tan bona com la versió original, però almenys li donarà popularitat i possibilitats que es faci una tercera o més temporades, almenys així ho desitjo!

4 comentaris:

  1. Quanta raó tens...poc o poquísim!!!

    S'haurà de veure la versió americana...potser està bé!

    ResponElimina
  2. si si, s'haurà de veure...

    però mentrestant mirarem de fer uns riures amb Father Ted (ja tinc la sèrie al complet i els subs)

    ResponElimina
  3. uo!

    fa temps vaig veure un capitol de father ted i em va semblar molt divertit, pero despres ja no en vaig poder enganxar cap mes. potser m'hauras d fer uns pandos pq em faria gracia mirar-m'ho. si tens it crowd tb em faria b...

    a mes, informar-te q he petat la primera temporada de heroes (vaig fer un intensiu amb la jess fins les 5 dl mati, jeje). ara a esperar a que acabin la segona (em fa pal anar setmana a setmana...). mentrestant potser fare lost o 24, ja veurem...

    PS. contesta'm coses al mail!

    ResponElimina
  4. gràcies pels comentaris!
    Marc, ja tens els pandos en camí ;)

    ResponElimina