8 de nov. 2007

Guionistes, no ens feu això!

Això de la vaga de guionistes no ens farà gens de bé. Almenys als espectadors que esperem cada setmana la nostra dosi de sèries a les quals estem enganxats. En el meu cas, unes quantes.

Aprofito per recomanar la segona temporada de Dexter, la qual m'ha sorprès gratament (no esperava que després de la brillant primera temporada la cosa pogués millorar, però millora, i molt!) i actualment és de les que més enganxat em tenen.



Apart de la mig fluixa però encara l'hi tinc certa esperança Prison Break, i la irregular però també esperançadora Heroes. Parlant de Heroes, ha estat una de les més afectades d'aquesta vaga, ja que s'ha cancel·lat el spin-off Heroes: Origins.

Apart d'això, per Lost no cal patir massa (de moment), tenen enllestits 8 dels 16 capítols de la quarta temporada, que per cert, l'ABC ha anunciat nova data d'estrena: 14 de febrer (dia de Sant Valentí, ideal per als enamorats de la sèrie!)

2 comentaris:

  1. Eiii!! Espero que no toquin Lost....vull dir, que no afecti tota la història aquesta dels guionistes.

    Per cert, has escrit 14 de novembre, diria que volies dir de febrer...perdona per ser tan torracollons jaja!!

    Salut!

    ResponElimina
  2. osti! merci per l'avís, no me n'havia adonat!

    Sí, jo també espero que no afecti gaire...però hem d'estar preparats per qualsevol cosa (ja van fer unes patillades de guió amb les morts de l'Ana Lucia, Libby i Mr. Eko...suposo que coneixes les històries, no?)

    ResponElimina