18 d’abr. 2007

Universos Netvibes

Avui quan he entrat com cada dia a la meva pàgina Netvibes m'he trobat que l'estàven actualitzant. Per veure què estaven fent realment he visitat el seu blog i m'he emportat una agradable sorpresa: Els Universos Netvibes.

Ja vaig comentar què és netvibes fa algunes setmanes. Doncs ara la cosa millora. Els creadors han desenvolupat un nou apartat anomatat Universe, que no és més que una pàgina de Netvibes dedicada exclusivament a algun mitjà de comunicació, portal, o grup de música. Així doncs, podem trobar l'univers de la CBS amb un bon grapat de feeds, o l'univers de Moby amb vídeos, entrades de Myspace i altres continguts. També hi haurà la possibilitat que cada usuari es creï el seu propi univers amb aquells feeds que vulgui, sempre conservant la seva pàgina personal intacte, això permetrà tenir la nostra pàgina personal i una altra de pública que els altres usuaris podran veure.



De moment no hi ha una gran quantitat d'universos, i tots són en anglès, però esperem que aviat s'en vagin creant de nous. M'estic imaginant universos de TV3, de Vilaweb i realment pot ser revolucionari.

Si encara no teniu la vostra pàgina de Netvibes ja esteu trigant! Us canviarà la forma de navegar (a millor).

2 comentaris:

  1. Que no! Hem quedo amb la meva página personalitzada de Google... que de mica en mica van ficant novetats fresques. ;)

    Remembranzas.

    Pd: Com ha quedat el tema dels vots per "20 minutos" Blogs?

    ResponElimina
  2. Tu t'ho perds noi...

    Segons les votacions dels bloggers, ara el jurat decidirà qui s'emporta premis. Fins mitjans de maig no se sabrà res.

    Jo ja estic content amb el meu tercer lloc en la categoria de blogs en llengua diferent al castellà!

    ResponElimina