24 d’abr. 2007

'Heroes' al dia

Com vaig comentar, el canal Sci-Fi, un dels patrocinadors del 25è Saló Del Còmic a Barcelona havia anunciat un acte relacionat amb la sèrie Heroes. Esperant un espectacle o algun anunci d'algun producte de la sèrie, he de dir que el que tenien preparat em va decebre molt.

L'espectacle no era més que uns individus muntats en xanques (no sé el nom, però poso foto), passejant-se entre els visitants i onejant una gran pancarta amb el logo de la sèrie, cridant l'atenció amb un megàfon fent-ne sonar la sirena, i tirant tarjetetes tot cridant "¿Estaaas en la listaaaa?". Les tarjetes tenien un codi escrit i el missatge "¿estás en la lista?". Quan vaig arribar a casa i vaig introduir el codi a l'enllaç que proporcionaven, em vaig endur la decepció. Material extra com una entrevista a Tim Kring (creador de la sèrie) i accés a sortejos de merxandatge oficial de la sèrie. Molt de bombo per poca cosa...


La bona notícia és que ahir dia 23 es va reprendre l'emissió dels capítols a la NBC, a hores d'ara ja tinc el capítol 1x19, i aquesta nit espero poder veure'l amb subtítols. Ha estat una llarga espera, però ara no hi haurà cap pausa fins que acabi la temporada!

L'altra bona notícia és que, com ja vaig comentar en aquest blog (sempre al dia!) d'aquí una setmana i un dia TV3 estrena Herois en català.

3 comentaris:

  1. Aquella merda era part de la promoció de Heroes?

    Ja tinc el 19, i demà el veurem a casa amb ganes de saber què passa amb en Sylar i en Peter Petrelli!

    ResponElimina
  2. Doncs si noi, aquella merda era part de la promoció de Héroes.

    Per cert, el 19 està força bé, preparpant el clímax de final de temporada. El final és dels bons, en plan capítol 4, eh!?

    ResponElimina