4 de gen. 2007

TalkConmigo, una bona manera d'intercanviar idiomes

Gràcies a genbeta, he trobat una web que ofereix un servei que feia temps que buscava. Per la meva dèria d'aprendre japonès (encara no m'atreveixo a anar a una escola per aprendre'n), crec que m'aniria molt bé conèixer gent de Japó que vulguin aprendre català o castellà, i fins i tot anglès.

TalkConmigo és una xarxa que ofereix buscar persones amb ganes d'aprendre un idioma i que ofereix el seu per intercanviar. Una cosa força normal, però que no he vist molt extesa per Internet. No sé si està destinat només a gent de Barcelona, suposo que si la finalitat és veure's en persona sí. Però jo tamé veig viable començar per enviar-se uns correus, o xerrar vía skype o messenger.

De moment ja m'hi he registrat i enviat unes quantes sol·licituds a persones que parlen japonès que volen aprendre català i castellà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada