10 de gen. 2007

Ono regala cançons de la iTunes Store

Aquest mes m'ha arribat una promoció que fa Ono amb els seus clients. Aquells qui tinguin contractat el servei de televisió+telèfon+internet tenen 35 cançons de la iTunes Store d'Apple de forma totalment gratuïta.


El procés per aconseguir-ho és una mica feixuc, registrar-se com a usuari al portal Ono, i després a la iTunes Store. Apart, això de les 35 cançons...no és mentida, però tampoc són 35 cançons de cop: Són 10 aquest mes, 10 el mes que ve, i 5 els mesos següents. Havent-les de 'comprar' dins el mes que les regalen, ja que sino els 'vals' caduquen.

La veritat és que jo no era usuari de la iTS, a vegades m'ho havia pensat, però això de pagar per música digital...quan la pots obtenir de franc vía P2P... Però clar, si ho regalen, és diferent.

Un cop registrat i ja navegant per la iTS vaig estar buscant música que no pogués trobar per xarxes P2P, ja que Ono em regalava música, com a mínim que no fos aquella que pogués obtenir per altres vies, no?

Després de buscar i buscar, no trobava res que em fés el pes 'pagar', fins que vaig trobar un disc d'aquests exlcusius de la iTS. Un de Karen Ramirez (de la qual no trobava res a cap P2P), en directe a Glasgow. Karen va tenir un gran èxit dance amb el tema 'Looking For Love' durant l'any 1998. Des de llavors no ha publicat gaire material nou, és més. El seu (segon) últim disc publicat l'any passat només està disponible a la iTM. Podeu escoltar-ne alguns temes al seu myspace.




comparteix els teus arxius a box.net

Un cop comprat el disc, encara em queden 3 cançons per comprar aquest mes...Alguna recomanació (recordeu que han de ser cançons de la iTS que no pugui trobar fàcilment en xarxes P2P!)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada