11 de gen. 2007

Dissabte 13, The Suitcase Brothers a Bikini

Fa uns mesos vaig parlar de The Suitcase Brothers, un duet de Sant Just Desvern que es dedica al blues. Els meus amics Pere i Víctor Puertas presenten aquest dissabte a la sala Bikini de Barcelona el seu nou àlbum titulat Walk On. En aquest Barcelona Blues Showcase, apart dels Suitcase, també presenten disc els Lazy Jumpers i Lluís Coloma Septet.


Si voleu gaudir de bon ambient i bona música, no dubteu en anar-hi, tal com diu el Víctor: "Serà un dia molt especial".

5 comentaris:

  1. No coneixia aquest blog,i m'agrada força, és divers.M'interessen especialment els nous (per a mi)il.lustradors.

    ResponElimina
  2. Vaig tenir loportuntat de veure els Suitcase Brothers aquest setembre a calella i em van agradar força, sonen molt autèntics.

    ResponElimina
  3. Dusfort, gràcies per la visita. M'agrada que t'agradi el meu blog.

    Antoni des de sant pol, si tens oportunitat no et perdis la cita a Bikini. Tot i que més endavant hi haurà més actuacions, ( http://suitcasebrothers.blog.com/)aquests Suitcase no paren!

    ResponElimina
  4. "Sunxez" ets un fiera amb aquest blog que t'has montat! i sobretot merci per comentar els nostres concerts importants. Llàstima no haver-nos vist el dissabte a Bikini, perque haig de dir que estic molt i molt content d'aquell dia. Pintava que seria especial i ho va ser. No considero cap concert que hagi fet del tot correcte, i aixo de ser un perfeccionista-pesimista (per aquest ordre) sempre porta problemes, pero a bikini va sonar tot de "collons" perdó per l'expressió. No nomes vam fer una bona feina els 3 grups, sino que la sala i els tècnics van donar-ho tot perque sonès genial. De pas agrair a tothom que va venir al concert i que tingui la oportunitat de veure aquest Blog, gràcies.
    A l'Antoni de Sant Pol, agrair el comentari sobre el concert de Calella, també va ser un dia especial primer perque era un dels primers concerts en escenari realment gran (juntament amb Nou Barris i Cazorla) que feiem a duet, i perque compartir escenari amb les besties de Tandoori Lenoir sempre es un plaer enorme.
    Què més dir?? Bufff Tinc corda per estona! jejeje però ho deixo aquí de moment.

    Jordi! Una abraçada enorme!

    Pròxim concert: Diumenge 21 de Gener al Honky Tonk Blues Bar (C/Finlandia, 3 - Sans Bcn)

    ResponElimina
  5. Salutacions Víctor!

    Com vas poder veure, finalment no vaig poder anar a Bikini. Aquell cap de setmana tenia un comrpomís familiar fora de Barcelona.

    Però estic desitjant poder veureus algun dia amb les noves cançons del Walk On.

    Un plaer parlar de vosltres al meu blog!!

    Fins aviat!

    ResponElimina