12 de gen. 2007

Porca Misèria, fi de la tercera temporada


Ja ha acabat la tercera temporada d'aquesta excel·lent sèrie produïda per Arriska Films. Han sigut 13 capítols (repartits en unes quantes setmanes més gràcies al futbol) on ha passat de tot. Els protagonistes han viscut situacions d'allò més interessants i enriquidores. Els problemes a la productora, els embolics mentals del Roger, les tensions al Clínic, els altibaixos de l'Àlex...Tot plegat m'ha fet seguir la sèrie amb molt interès. Crec que a tots els que ens agrada Porca Misèria, s'ens fan curtes les temporades. És difícil pensar que no faràn res més per la tele que valgui tant la pena almenys fins al setembre que ve que comenci la 4a temporada.

Sempre ens queda repassar altra cop aquestes tres temporades (es poden trobar enllaços per l'eMule fàcilment), i espero que Joel Joan i companyia ens preparin moltes sorpreses per la nova temporada, que ja estic desitjant que arribi...

He de dir que l'últim capítol d'aquesta 3a temporada no m'ha acabat de convèncer. Com molta gent m'ha comentat, l'anterior episodi (3x12 - 'A la deriva') quedava com un bon final de temporada.


2 comentaris:

  1. O si, jo encara haig de veure el que hem vas passar... lo bo es fa esperar... j uj ujujuju

    ResponElimina
  2. La millor série que ha fet mai TV3. Tot i que Joel Joan no m'agrada personalment (no el conec pero pel que veig...), com a actor, guionista i director és un crack. Serie de nivell. No se'n fan gaires aquí...

    ResponElimina