21 de març 2006

Recordant...Nightlife



La setmana passada vaig aconseguir un disc que feia temps que buscava. Un clàssic dels Pet Shop Boys: Nightlife. M'encanta la música d'aquest duet. Es podria dir que són una formació de les que més influencien en l'electrònica pop a nivell mundial. Després d'escoltar-los força durant la meva infància (recordo algun exemplar de la revista Super Pop que llegien les meves germanes on hi havia notícies dels PSB, i un storyboard del videoclip de 'It's a sin' i de 'Heart') els vaig deixar oblidats. Més tard, quan em vaig comprar la 1a edició del 'Bilingual' de segona mà em va tornar a agafar la falera. I fa 2 anys, quan van publicar el recopilatori 'Pop Art', vaig estar escoltant-lo durant molts dies seguits.

Els PSB, us poden agradar o no, però és indiscutible que són uns icones de la cultura pop britànica amb ressò arreu del món. Els temes antics s'han convertit en clàssics, i els més recents fan venir ganes de que aquest parell vagin publicant més discos. En qüestió de dos mesos està prevista la publicació del seu nou àlbum 'Fundamental'.

Llistat del 'Nighlife':

1. For Your Own Good
2. Closer To Heaven
3. I Don't Know What You Want But I Can't Give It Any More
4. Happiness Is An Option
5. You Only Tell Me You Love Me When You're Drunk
6. Vampires
7. Radiophonic
8. The Only One
9. Boy Strange
10. In Denial
11. New York City Boy
12. Footsteps

Singles:
I Don't Know What You Want But I Can't Give It Any More
New York City Boy
You Only Tell Me You Love Me When You're Drunk


Etiquetes: , ,

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada