7 de març 2006

Emocions fortes en una sola tarda

Aquesta tarda he quedat amb el meu amic McKeyhan, hem revisat una mica l'actualitat musical i cinematogràfica a la fnac. Ens hem posat mútuament al dia, i m'ha donat la meva còpia en DVD de Nuala. És una gran sensació la de tenir la caixa, amb la seva caràtula, i el seu press book amb una impressió de qualitat. En McK m'ha dit que revisés els comentaris del director, doncs coneixexent-lo, segur que em farà passar una bona estona, i provablement riuré força. També hem acordat anar a veure el concert de Najwa ^_^.

Després, a l'anar cap a casa hi ha hagut un accident, que per intimitat no explicaré, però ha sigut una emoció forta. Ara estic a casa, reposant, i ja he pogut gaudir del DVD i dels comentaris del director, que m'han encantat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada