8 de març 2006

Dani California


Fa temps que espero material nou dels californians Red Hot Chili Peppers, i ara que l'anuncien ja m'entren ganes d'escoltar-lo. Encara falta, però el 9 de maig es publica el seu nou àlbum 'Stadium arcadium' (de 2 cd's!), abans però, el single 'Dani California' haurà començat a sonar a les ràdios.

Com que no m'agrada perdre'm aquestes coses, ja tinc apuntats els dies a l'agenda, i ja m'he espabilat a comprar la meva entrada pel concert que vindràn a fer al Palau Sant Jordi el 30 de maig. No em volia arriscar a que s'esgotéssin (a Madrid van volar totes en 48 hores), així que ahir, el mateix dia que es van posar a la venda, vaig comprar-les a través de Tick Tack Ticket, i la vaig anar a recollir a la Fnac.

Tot correcte! Bons concerts s'acosten...hem d'estar al tanto!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada