8 de gen. 2008

Tornem a la feina!

Després d'uns dies de vacances nadalenques, toca tornar a la uni i veure que encara hi ha molts treballs per fer. Aquest final de primer semestre es presenta carregat de feina i pocs dies per acabar-la...sí, he tingut molts dies i he avançat poc, com sempre, tot a última hora.

Ahir van passar els Reis Mags, i em van deixar un val d'Ikea, que em serà molt útil per anar ammoblant la futura llar. També ens van portar a la Di i a mi un parell d'estovalles individuals i tovallons, estil oriental, molt macos. I per acabar, un polar d'aquests Quechua. Sempre dic que Decathlon és l'Ikea dels esports: trobes coses barates i molt pràctiques. L'any passat van ser uns Reis una mica més geeks, però enguany no calia. De moment estic força cobert en el tema informàtic (sempre podria tenir més, clar), això em fa pensar que m'he de mirar l'iBook amb el qual escric normalment aquest blog. Fa 2 dies que triga més del normal a arrencar, no m'agradaria que patís una avaria precisament ara que s'acosta la recta final del semestre... Tot i que podria sobreviure amb el sobretaula amb XP i Kubuntu (un Kubuntu que des de la darrera actualització que vaig fer no funciona bé, i crec que l'engegaré a pastar i provaré l'Ubuntu Studio).

Fa uns dies vaig estar mirant i remenant per ebay a veure com estaven els preus dels mac de segona mà. Li estic donant voltes a comprar un Power Mac G4 antic, o un Mac Mini per utilitzar-lo de media center i de central de descàrregues pel pis nou. Vaig trobar algunes ofertes temptadores, però que van pujar massa de preu, a part, tampoc és el moment de fer la compra. És un tema que pot esperar fins a útlima hora al moment d'instal·lar-nos-hi (o inclús més).

Canviant de tema, fa uns dies vaig tocar alguna cosa de la plantilla del blog, i m'han quedat tots els enllaços i anuncis a baix de tot. He mirat d'arreglar-ho però no m'en surto,si algú sap com solucionar-ho, li estaré molt agraït. Sino, pot ser que sigui un senyal per passar-me definitivament a Wordpress... que us sembla?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada