4 de set. 2007

Posant al dia coses pendents

Ara que pràcticament ja puc donar per acabades les meves vacances amb aquest últim cap de setmana a Roma, he de posar-me al dia en alguns aspectes, començar a pensar en la tornada a la facultat, i seguir amb aquest blog.

- Tot i que ho poso amb una mica de retard, el 31 d'agost la comunitat bloguera va cel·lebrar el Blog Day. L'any passat hi vaig participar com tocava, però enguany em va agafar força ocupat. És per això que aquí van les 5 recomanacions del meu blog day:

Myownlog: El blog del meu amic Jordi, en anglès. Explica les vivències en primera persona com a pilot d'avió.
Mashuptown: (en anglès)La febre dels bootlegs i mashups també té presència a la blogosfera, aquesta gent mostren les barreges més sonades i fan un autèntic art de la mescla de cançons.
Jenesaispop: Un clàssic sobre música i cultura pop en general. M'agrada perquè no es tallen ni un pèl i si han de posar a parir a algú ho alguna cosa, o fan bé.
T'agrada l'escudella?: Tot i actualitzar molt menys del que voldria, els articles del Joan són rebuts com una bafarada d'aire fresc. Sempre originals i curiosos.
Hablando de Series: Un recent descobriment, un blog amb tot tipus d'informació sobre sèries. Amb articles interessants i extensos.


- La setmana passada va arribar a casa un nou ordinador. Em feia gràcia visitar la nova Apple Shop del Fnac d'El Triangle, però prop de casa, al Fnac de l'Illa vam poder-lo comprar. El nou iMac de mon germà (a poc a poc vaig convencent sobre els mac) és una màquina ideal. Tot l'ordinador integrat en una pantalla de 20 polzades, un nou teclat finíssim, la iSight incorporada, el comandament Apple Remote...una delícia. Com a flipat maquero que sóc, vaig fer algunes fotos al desembolicar-lo...






- La nova cançó de Madonna, The Beat Goes On, produïda per Pharrel Williams no és el que es diu un hit. El fet d'haver-se filtrat per Internet fa pensar que pugui ser una estratègia de la Warner per temptejar el terreny i veure com reacciona el públic. Vist el (poc) èxit que ha tingut el tema, s'ha replantejat el llançament del nou disc de Madonna per a l'any que ve, i evitar així coincidir amb la publicació dels nous treballs de les altres dives del pop com Kylie, Britney, o Mariah Carey. Si encara no l'heu escoltat, podeu descarregar-la amb aquest pando.

Pando Package

- El que sí és un hit, i no he parat d'escoltar-lo a tot arreu on he estat és el tema de Timbaland que ja vaig augurar que sonaria fort, The Way I Are feat Keri Hilson ha estat sonant i encara sona per tota Europa. Si és que Timbaland és a tot arreu, fins i tot serà el presentador de la gala i lliurament de premis dels MTV Video Music Awards d'aquest any. De fet, ell mateix ha seleccionat les actuacions. Aquí podeu veure els participants, i tot i que Justin Timberlake no està oficialment anunciat, els rumors diuen que és segur que actuarà, inclús pot fer duet amb Madonna (això ja ho dubto més). Ho sabrem el proper diumenge 9.

3 comentaris:

  1. Ei! Gracies per la recomenacio del blog!
    L'iMac m'ho sembla a mi o te una pantalla gegant!? Felicitats per la nova adquisició! Gran adquisició!

    ResponElimina
  2. No cal les gràcies per la recomanació del blog, aquest s'ho val!

    L'iMac té una pantalla de 20"...no sé si gegant, es veu MOLT BÉ. Però potser és 'petita' comparada amb el model d'iMac de 24"...

    Ja t'el ensenyaré...

    ResponElimina
  3. ui sí, la de la Madonna no m'agrada gaire, però és que el single de la Britney tampoc eh, i aquest sí que ja no té marxa enerere!

    ResponElimina