18 de març 2007

Ja sóc un Pro!

Fa una setmana parlava de com m'he tornat a aficionar a Flickr (en part, gràcies al Joan). Doncs per fi he donat el cop de cap i ja m'he fet un compte d'usuari pro (el meu germà s'ho ha currat i me l'ha regalat pel meu aniversari).

Això és el que diu la gent de Flickr en el mail que envien quan obtens un compte Pro

El poder pujar fotos sense cap mena de limitacions és el més interessant. Però apart, el compte Pro també ofereix crear sets i col·leccions de forma il·limitada, i poder emmagatzemar les fotos amb el seu tamany original, cosa que valoro molt.

He estat trastejant una estona amb el Flickr Organizr, i crec que ara l'utilitzaré més. És una eina realment útil. Ara que m'he apuntat a diversos grups, m'anirà bé per enviar-hi fotos.

També li treuré més partit el Flickr Uploadr, o potser em passo a la interessant 1001 (una aplicació semblant al Flickr Uploadr però amb moltes més possibilitats)

Us convido a veure i comentar les meves fotos a Flickr.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada