2 de febr. 2007

Primer aniversari de Bits & Beats

Avui tot just fa un any que vaig començar a escriure aquest blog. Al principi tenia bastant clar que, com diu el subtítol, parlaria de música electrònica i algunes coses més. Però potser he acabat parlant més de les altres coses i no tant d'electrònica, i el nom de Bits & Beats no quadra tant amb el seu contingut. De totes maneres no penso canviar, m'agrada el meu blog, i aquest any m'ha passat volant. Tinc moltes més coses per escriure, temes que tinc anotats per fer articles extensos quan em vagi bé. Han estat un total de 223 articles, pocs per la idea que tenia de fer-ne un al dia, però espero que aquest segon any augmenti la quantitat, sense baixar la qualitat!

Per cel·lebrar aquest primer any en línia, m'agradaria que tots aquells lectors de Bits & Beats comenteu aquells articles o posts que més us han agradat o cridat l'atenció. També acceptaré suggeriments i idees per millorar el blog, tot és benvingut!!

Per molts anys Bits & Beats!


6 comentaris:

  1. Moltes felicitats! Jo no podria destacar un moment en concret, sino els molts records que tinc d'estar a Londres llegint el teu blog fent-me sentir per moments a prop de casa i d'aquells amics que sempre hi son.
    Un suggeriment? Continua igual!

    ResponElimina
  2. Per molts anys... m'has tornat una mica més friki i més geek...

    ResponElimina
  3. O si, felicitats Natnu! pel teu any de Blog, vinga natnu, nemJI!

    ResponElimina
  4. felicitats! ho fas molt bé, seras un gran periodista. espero que hi puguis escriure molts anys mes. no deixis mai de fer el que t'agrada. Fins aviat! lectora admiradora Nº1.

    ResponElimina
  5. Per molts anys! M'agrada el teu blog.

    ResponElimina
  6. Moltes felicitats company! Espero que duri molt de temps aquest blog!

    ResponElimina