30 d’oct. 2006

Saló del Manga XII


Aquest cap de setmana la Farga de L'Hospitalet es va omplir literalment d'otakus, el motiu era el consolidat Saló del Manga, una trobada d'otakus, amants dels videojocs i frikis en general. Fa uns any era una cita anual obligada, i aquest any, aprofitant que tenia invitacions m'hi vaig acostar.

La sorpresa no va ser veure la quantitat de gent disfressada (de personatges de manga, anime, i videojocs), que n'hi havia molta. Sino la gran quantitat de gent en general, que feia que la cua per entrar donés la volta sencera a l'edifici de la Farga. Això va fer que em fés enrera i deixés la cita per una altra ocasió. El contingut del Saló sempre és el mateix, però clar, va millorant les activitats i els concursos cada any. Però tot i així, la mandra de fer la immensa cua va poder amb mi i vaig recular per on havia arribat.

Però com que no m'agrada quedar-me amb mal gust de boca, volia tenir la meva dosi de cultura japonesa, així que vaig fer camí fins a l'Udon de l'Illa, i em vaig menjar uns bons fideus Yaki Udon Beef, els meus preferits.


Etiquetes: , , , , , , , ,

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada