4 d’oct. 2006

Posant-me al dia

Vaig una mica endarrerit pel que fa als articles que escric. Caps de setmana fora, força feina, poc temps per conectar-me, i tot sigui dit, una mica de mandra d'escriure (degut a tot l'anterior).

Aigua brillant a Cadaqués

El cas és que el cap de setmana passat, després del concert de George Michael, vaig passar el diumenge a Cadaqués. No recordava haver-hi estat, deuria ser molt petit quan hi vaig ser per primer cop. El temps no va acompanyar gaire durant l'arribada, una tempesta, i riuades per tot el poble feien que fins i tot anar amb cotxe es convertís en una petita aventura.

Baques i hotels a Cadaqués

Cadaqués

A la tarda, ja sense pluja i amb un cel esplèndit vam fer una visita a Portlligat, al Far del Cap de Creus, i al Port de la Selva. Al vespre vam aprofitar per recórrer els carrerons de Cadaqués, fer alguna compra a les botigues de hippies. A la nit, vam poder gaudir d'una estoneta a soles a la piscina de l'Hotel Rocamar: Res de l'altre món, però molt bé de preu.

Port de la Selva

Cadaqués de nit

L'endemà (dilluns 25, festa a Barcelona per La Mercè), vam acostar-nos a Empuriabrava, on teníem previst un salt de caiguda lliure, però per culpa de la tramuntana no es va poder fer. L'alternativa de voltar amb barca pels canals d'Empuriabrava va sortir molt bé. I després de dinar, tornar cap a Barcelona.

Passeig en barca a Empuriabrava

Peus a l'aigua

Cel de 'wallpaper'

La resta de la setmana vaig estar treballant força, els últims dies abans de començar altra cop la universitat i deixar una mica de banda la feina.

Aquest passat cap de setmana vaig estar d'aniversari a Rubí, gaudint de piscina, catifes de ball, i demés jocs per animar la festa.