3 d’ag. 2006

Mecano, noves versions

No sóc gaire amant de la música espanyola en general, però sí que hi ha alguns grups els quals considero molt agradables d'escoltar, entre ells Mecano. Suposo que em vaig acostumar a escoltar els discs 'Aidalai' i 'Descanso Dominical' quan els posava la meva germana.

Passada una mica la 'febre Mecano' després del musical 'Hoy no me puedo levantar', al qual m'hagués encantat assistir-hi, l'Ana Torroja publica el disc 'Me cuesta tanto olvidarte' que inclou un sèrie de versions força diferents de les cançons originals del grup. Diguem que ha "actualitzat" els temes per a que sonin més d'avui dia, i no tinguin un aire tan retro (tot i que a mi m'encanta el so de les 'antigues'), i ja de pas, fer uns calers amb les remescles discotequeres que possiblement vagin apareixent.



El llançament disc no seria motiu de menció en aquest blog si no fós perquè va acompanyat del 'Tour La Fuerza Del Destino'. Com que sóc home d'anar a concerts, ja vaig comprar les entrades el mateix dia que van sortir a la venda, ara ja fa més d'un mes. Si tot va bé, el dia 7 de setembre estaré al Palau Sant Jordi gaudint d'un bon espectacle de versions de Mecano (tot i que sense els germans Nacho i Jose María Cano, i l'endemà tindreu aquí algun article.


powered by ODEO
Ana Torroja - Aire'06

Etiquetes:

1 comentari:

  1. Em sembla, estimat germanet que encara pots anar a veure el musical crec que fins a mig setembre... Creu-me, val la pena...si vols puc gestionar-te uns punts iberia plus pq el vol et sigui més baratet...et busques un alberg jove i et deixes la pasta al musical, però mola caxo!!

    Anna

    ResponElimina