19 de maig 2006

L'original vídeo de Keane

Em va sobtar l'altre dia, quan vaig veure aquest vídeoclip per la tele. No sé si la idea ja estava inventada, però jo no ho havia vist mai. Trobo que és molt original, tot i que no té res a veure amb la lletra de la cançó.

El vídeo és del single 'Is it any wonder?', extret del seu segon àlbum: 'Under the iron sea'. Keane són un grup força interessants del panorama actual. Se'ls acostuma a comparar amb Coldplay i U2. De fet, van ser grup convidat en part de la gira 'Vertigo'06' dels irlandesos. Vaig poder comprovar personalment la força del seu directe al Camp Nou l'estiu passat, i no em va decebre gens. Al contrari, trobo que guanyen molt damunt de l'escenari.

Aquí teniu l'original vídeo.



Un fet curiós: durant la canço sentireu alguna cosa que semblen guitarres...doncs no! És el piano amb algunes modificacions.

Etiquetes: , , , , .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada