17 de febr. 2006

Desesperat, però no perdut

Apuntem aquestes dates: 15 de març i 3 d'abril. Què són? Els dies que la Fox estrenarà la segona temporada de 'Mujeres Desesperadas' i "Perdidos": Les dues millors sèries que es poden veure actualment a la tv. De moment no se sap quan s'emetràn per TVE (la cadena que en té els drets), però tot indica que cap al juliol. Mentrestant, els usuaris de canals de pagament podran veure la continuació al canal Fox.

He de confessar que no em vaig poder aguantar las ganes de saber què passava amb la famosa escotilla de Perdidos, i vaig començar a seguir la segona temporada baixant els capitols en anglès amb subtítols en espanyol, conseqüència: Ara estic anant al ritme d'emissio de la ABC, a capítol per setmana amb les corresponents setmanes de descans per la Superbowl.

Amb les dones de Wisteria Lane és diferent, no vaig començar a veure la sèrie fins que vaig tenir tota la temporada sencera baixada. Així no calia esperar a l'emissió d'un nou capítol. Amb aquesta sèrie m'he pogut aguantar i no he vist res de la segona temporada, per això m'alegra tant la notícia de l'estrena.

Per anar fent boca, us deixo unes promos molt elaborades de totes dues sèries, de l'anglès Channel 4 i de l'americà ABC. Si les cadenes d'aquí féssin unes promos així, de ben segur que les sèries les acabaria veient molt més gent...







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada