3 de febr. 2006

Ananda Project - I think i'm losing you (original mix)

El que fa especial a aquesta cançó és el que em va costar trobar-la.
Tot va començar quan la vaig sentir al curtmetratge-experiment-gamberrada "Macabronès" on el meu amic McKeyhan la va incloure en una escena disco-psicodèlica de la obra audiovisual (que per cert, va ser projectada en l'última Marató de cinema fantàstic i de terror de les cotxeres de Sants). El fet curiós, és que el tema formava part d'un recopilatori "Helsinki Mix Sessions" del Finès (o finlandès) Jori Hulkkonen i estava presentat en forma de remix pel propi Hulkkonen.
Després de molt buscar per internet, no hi va haver manera de trobar el tema original dels Ananda Project. Fins i tot vaig arribar a descobrir que els Ananda són part dels antic "Wamdue Project" que us sonarà si us dic que són els autors del "King of my castle", aquell gran tema del 1999.
Rendit, vaig abandonar la recerca d'aquest tema (en realitat no, mai vaig deixar de buscar-lo, però la intensitat de la obsessió va anar disminuint), fins que l'any passat vaig trobar un interessant portal de música electrònica on es podia comprar i escoltar una gran quantitat de mostres i una gran base de dades. Per fi, havia escoltat un petit fragment d'aquell "original mix". El preu de la cançó no era un inconvenient, s'em va passar pel cap comprar-la, però va haver algun problema a l'hora de donar-me d'alta. Allò va despertar de nou el meu interès per trobar el tema. Després de molt buscar i remenar, vaig topar amb un canadenc que tenia una web amb una base de dades de tot el material discogràfic que posseïa (desconec si eren discos originals o mp3 baixats de la mula), el problema és que aquell tio no venia ni distribuïa sota cap concepte cap arxiu de la seva col·lecció.
Va arribar el moment d'explicar-li tota la història al noi, li vaig enviar un mail dient-li el que significava per mi haver trobat per fi aquell tema "original mix" i molt acuradament li vaig demanar com podia fer per obtenir aquell mp3.
El mail de resposta anava acompanyat de 2 enllaços, un d'ells era un altre single d'Ananda Project que el xaval deuria trobar interessant, l'altre em portava a la descàrrega directa del tema tan buscat.
Un cop escoltat n vegades li vaig respondre el mail dient-li lu molt feliç que m'havia fet i si hi havia alguna manera de donar-li les gràcies. Em va suggerir que li enviés una postal, encara l'està esperant.
De fet això ja fa uns mesos, i no és que no li vulgui enviar, és que tampoc trobo el moment. Creieu que li hauria d'enviar o a aquestes alçades ja ni s'en recordarà??

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada