9 de jul. 2009

El nou single de les Sugababes mola i no mola

Get Sexy és el títol del nou single de les britàniques Sugababes, per contrarrestar el poc èxit que van tenir amb el seu darrer disc, han dotat d'un so nou (serà nou per elles, perquè ja portem temps escoltant hits tralleros d'aquest estil) a aquesta nova cançó.


A mi em sembla que té pujadesi baixades, de fet, estic completament d'acord amb la gent de Popjustice: té moments baixos però una tornada ben enganxosa. Entre aquestes, i els Black Eyed Peas...la tralla-pop està servida!

3 comentaris:

  1. Crec que intenten copiar l'estil de la Lady Gaga, no creus??

    ResponElimina
  2. No hi havia pensat, però ara que ho dius...sí que té un toc Lady Gaga...però així i tot...no està mal, no?

    ResponElimina
  3. Doncs a mi C&S no em sembla un disc tant dolent i sincerament m'agrada molt més que aquest nou single "Get Sexy". Que tot i que ja he escoltat unes quantes vegades no m'acaba de convèncer.

    ResponElimina