8 de febr. 2008

Facebook en espanyol

Fa un parell de dies ja ho vaig comentar al meu Twitter. Ara sembla que ja és del tot estable. Facebook permet escollir l'idioma des del menú 'account'-'cuenta'. de moment només hi ha disponible anglès, francès, alemanys i espanyol.

M'encanta que les webs 2.0 vagin oferint versions de diversos idiomes. Tenim YouTube en espanyol, Blogger en català...Què se n'ha fet de Technorati en espanyol?


Si encara no sou usuaris d'aquesta superxarxa social, ja esteu trigant. I afegiu-me!
Algú s'anima a fer una traducció al català de Facebook?

5 comentaris:

  1. Wordpress et eprmet configurar asolutament tot el blog i la seva administració en català o veure la presentació, els posts i els tags més llegits en aquest idioma.

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Hola sun,
    http://www.rebelion.org/noticia.php?id=62959
    Espero que t'interessi l'article.

    Jesus
    http://jesusmf84.blogspot.com/

    ResponElimina
  4. Ja estàs fitxat al "feisbuc" :-)

    ResponElimina
  5. gràcies pels comentaris!

    glamboy69, fa temps que estic rumiant passar-me a wordpress...tard o d'hora caurà... :)

    marin, el text aquest de rebelion m'ha sorprès. pot ser que tingui tant poder, però no oblidis que aquest poder el dónen els usuaris. i que si entre uns quants s'ho proposen es podria arribar a una mogu da ipus: "dia de donar-se de baixa de facebook" tal com va passar fa poc amb myspace.

    marc, you too!

    ResponElimina