27 de des. 2007

Nadal, empatxos...i regalets!

Tot i que ho escrigui amb uns dies de retard, Bon Nadal a tothom! En especial als lectors d'aquest blog! Bé, sino accepteu el retard, Bones Festes i Bon Any 2008!

Aquests últims dies he estat força ocupat fent compres d'última hora, no només nadalenques. Dissabte vam anar amb la Diana a comprar una pica pel nostre futur lavabo. Per si no ho sabíeu, ens en anem a viure junts! Però aquest no és el motiu d'aquest article, ja en parlaré més endavant. Dissabte a la nit vam quedar per sopar amb la colla per cel·lebrar l'aniversari del col·lega Mendo.

Han sigut dies plens d'autèntics empatxos (empatxos de veritat no, però comilones i dinars d'aquells que no cal sopar, sí) a base de grans dinars i sopars amb la família. La nit de Nadal vam sopar i fer cagar el Tió a ca la Di. El dia de Nadal vaig menjar la millor escudella amb carn d'olla de la meva vida. Ma mare s'ha superat i hi va posar molt bon material... I vam tornar a cagar el tió.

Escudella i carn d'olla

Tió pillant

El Tió d'aquest any s'ho ha currat molt, m'ha cagat coses que m'han fet molta il·lusió i tenia ganes de tenir.

Philips Living Colors: Un llum d'interior, per donar a la sala l'ambient que es vulgui gràcies als seus leds i al comandament a distància que permeten canviar el color de la llum disposant d'una àmplia gamma (es pot ajustar el color, la saturació, i la intensitat de la llum). És genial, m'encanta i queda molt bé a tot arreu. Ara mateix la tinc a l'escriptori donant llum verda a tota l'habitació. El comandament és molt elegant, respon bé al tacte dels dits, s'alimenta de 3 piles AAA que espero que no es consumeixin gaire aviat.

Atractiu


Comandament a distància

Vermell


Creative SoundWorks Radio 705
: Un altre gadget de disseny. Una ràdio, amb sintonitzador AM/FM i entrada auxiliar per connectar-hi qualsevol altre reproductor (un mp3, l'ordinador, la tv...) i que sona genial. Em feia gràcia tenia una ràdio 'portàtil' (no és portàtil, perquè només funciona endollada a la corrent, no pot portar piles), bé, petiteta. Segurament per tenir al futur dormitori o bany. També m'havia estat mirant un SongBook de Tivoli Audio, que té sintonitzador digital i funció despertador (i val una pasta més), però em sembla que prefereixo el SoundWorks, m'encanta com peta!

contingut

Tinc pensat fer unes quantes fotos més i algun vídeo del funcionament dels aparells en qüestió...ben aviat...

Per acabar de rematar, avui m'he donat d'alta al Bicing, una de les coses que pensava que em cagaria el Tió de casa meva, però que li perdono per haver-se currat la ràdio ;)

2 comentaris:

  1. Ep, la ràdio em mola molt... jo també estava pensant en com.. en demanar-ne una als reis.

    M'ha molat això de picar el tió amb un morter i un cullerot..

    Per cert, quan entro a la pàgina em surt una finestreta demanant-me un nom i un password per noséquè del flock i s'engega un video de la notícia dels macs que molesta un xic.

    Apa, bones festes!

    ResponElimina
  2. la ràdio peta molt bé com ja he dit. ja te l'ensenyaré.

    si...això del tió..és que érem força colla, pocs pals, i tots volíem picar...

    això de l'autentificació a stage.flock.com ja està solucionat (era quan carregava una imatge de Flock a l'apartat 'més enllaços).

    el video d'apple ja l'he tret.

    salut i bones festes!

    ResponElimina