2 de juny 2006

Tirant de youtube's...

Ja sé que és ranci postejar un video sense cap motiu, però crec que a partir d'ara ho faré més sovint. Internet ens ha bridnat aquesta joia que és youtube, i l'hem d'aprofitar!

Aquest vídeo l'he trobat gràcies als colegues de Peridos por Lost, que segueixen postejant articles encara que la temporada hagi acabat. Mostra com seria la capçalera de Lost si fós una sèrie com Friends. Val la pena (sino no el posaria). Està currat, inclús hi ha imatges dels actors que no pertanyen a Lost.




I aquest vídeo m'ha fet riure força. És del programa nord americà Saturday Night Live, i és un sketch que ajunta a Jim Carrey amb els protagonistes de 'Movida en el Roxbury'. Si us agrada jim Carrey riureu, si l'odieu, més val que no el veieu.


6 comentaris:

  1. Referent al video de Lost, em sembla que algunes imatges son extretes del "Musical" http://www.youtube.com/watch?v=xDVokzt1m3g aquí es pot veure amb subtitols en castellà. Val la pena!!!!

    ResponElimina
  2. Crec que no hi ha cap imatge del 'Musical'. Els actors de la parodia aquesta no són els de Lost!

    ResponElimina
  3. Tens raó. Ara m'ho he mirat millor. M'havia semblat que quan ballen eren els actors del "musical".

    ResponElimina
  4. Genial lo de Lost! No sé si podré aguantar a septiembre... quin remei

    ResponElimina
  5. Suposo que no descobreixo res, pero has vist el detall, en el video de lost, que al Jin li posen el tipus de lletra com si fossin subtitols, i no credits? XD

    ResponElimina
  6. Sobre lu del nom del jin...Si si, m'hi he fixat. (yes yes lost)

    ResponElimina