12 de juny 2006

24è Saló del Còmic

Divendres a la tarda vaig poder anar al Saló del Còmic. Feia uns quants anys que no hi anava, i aquest any em va venir de gust veure com estava el panorama de la vinyeta. Per sort, Montjuic em queda més a prop que l'Estació de França, i no em va fer mandra anar-hi.

Com sempre, a l'entrar el primer stand que hi ha és el de Planeta Agostini Comics, on em vaig poder comprar el manga més recent de l'autor del qual col·lecciono tot el que es publica aquí: Neko Majin, d'Akira Toriyama. Apart, al mateix stand hi havia un espai on els visitants es podien fotografiar amb V (de Vendetta) i Superman.


Apart dels típics stands, em vaig passejar detingudament per totes les exposicions, cosa que en els anteriors anys només hi feia un cop d'ull (coses de l'edat).

Mentre em mirava novetats i voltava per allà, vaig escoltar per megafonia l'anunci de la presentació de la revista BF, a càrrec d'Andreu Buenafuente, Jordi Évole (follonero), i Oscar Nebreda. Ràpidament em vaig dirigir cap a la sala de conferències del pavelló i vaig poder trobar un bon lloc. Amb uns tocs d'humor i un aire a monòleg, l'Andreu va donar a conèixer aquest nou projecte d'El Terrat junt amb El Jueves.


Desgraciadament a la mateixa hora, em vaig perdre David Lloyd, autor del còmic V de Vendetta, que si ho hagués sabut l'hagués dut amb mi per a que me'l firmés. No es pot tenir tot.

Etiquetes: , , , , , , .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada