27 de febr. 2010

H&M a Seúl - H&M in Seoul

Avui ha obert les portes la primera botiga H&M de Seúl, al comercial barri de Myong-Dong. Anunciada des de fa mesos, l'obertura ha causat una gran expectació, i com podeu veure al vídeo, centenars de persones fan cua per entrar a la botiga. Catifa vermella, personal de seguretat, i cartells repartits per tot arreu han elevat a la categoria de gran d'esdeveniment aquesta inauguració. Segurament aquests primers dies la botiga estarà a rebentar. Encara no sé si els productes i els preus són similars a Espanya.

Today was the frist H&M store opening in Seoul, in the crowded Myeong-Dong town. Advertised months ago, the opening created a lot of expectation, and as you can see on the video, hundreds of people wait to enter the shop. Red carpet, security staff, and posters all around helped to make of this opening a true event. Maybe these next days the store will be so crowded. I still don't know if the products and prices will be similar to Spain.

2 comentaris:

  1. no saps lo feliç que vaig ser el dia que vaig saber que obrien un H&M a Seul! xD vaig pensar que Corea s'estava preparant per la meva arribada! jajaja! ^^ esperem que no hi hagi massa diferència de preu..

    ResponElimina
  2. jaja! jo també!
    encara no sé la diferència de preu ni si els productes són de l'estil de sempre o adaptats al públic coreà...

    mhi passaré ben aviat!

    ResponElimina