Rodolfo Chikilicuatre, el personatge interpretat per l'actor David Fernández al programa BFN concuït per Andreu Buenafuente a laSexta s'ha guanyat la majoria de votants per a la representació d'Espanya al Festival d'Eurovisió. En un procés de selecció totalment nou implusat per TVE on el públic podia votar els candidats a través del lloc MySpace amb el lema Salvemos Eurovisión Chikilicuatre es va guanyar al públic.
L'èxit del Chiki-chiki no ve donat només gràcies a la promoció televisiva que se li va donar a BFN, la companyia El Terrat ha posat en marxa els engranatges de comunicació i ha sabut aprofitar el poder de difusió de la web 2.0. Des dels inicis de la presentació de la seva candidatura al festival, Chikilicuatre va comptar amb un web propi a part del seu MySpace, un Twitter, un perfil a Facebook, i per descomptat, el suport de El Terrat i BFN en el seu canal a YouTube, on els seus vídeos ja compten els visionats per desenes de milers i s'anima al públic a penjar els videos de les seves versions del Chiki-Chiki.
En la gala de selecció del passat dissabte, presentada per Rafaella Carrà, Rodolfo va actuar juntament amb els altres 9 finalistes. Finalment la popularitat i l'èxit del Chiki-Chiki a la xarxa es van transformar en la representació espanyola de Chikilicuatre a Eurovisió amb un 56,28% de vots. El proper 24 de maig, en el Festival d'Eurovisió que se celebrarà a Belgrad sabrem si aquest personatge tant 2.0 es converteix en un fenòmen europeu.
L'èxit del Chiki-chiki no ve donat només gràcies a la promoció televisiva que se li va donar a BFN, la companyia El Terrat ha posat en marxa els engranatges de comunicació i ha sabut aprofitar el poder de difusió de la web 2.0. Des dels inicis de la presentació de la seva candidatura al festival, Chikilicuatre va comptar amb un web propi a part del seu MySpace, un Twitter, un perfil a Facebook, i per descomptat, el suport de El Terrat i BFN en el seu canal a YouTube, on els seus vídeos ja compten els visionats per desenes de milers i s'anima al públic a penjar els videos de les seves versions del Chiki-Chiki.
En la gala de selecció del passat dissabte, presentada per Rafaella Carrà, Rodolfo va actuar juntament amb els altres 9 finalistes. Finalment la popularitat i l'èxit del Chiki-Chiki a la xarxa es van transformar en la representació espanyola de Chikilicuatre a Eurovisió amb un 56,28% de vots. El proper 24 de maig, en el Festival d'Eurovisió que se celebrarà a Belgrad sabrem si aquest personatge tant 2.0 es converteix en un fenòmen europeu.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada