27 de des. 2006

I luv Brizzle (primera part)

Primer de tot: Bon Nadal i Bones Festes, espero que estigueu passant uns bons dies i no us empatxeu gaire.

La setmana passada estava molt ocupat, molts treballs de la uni, i molta feina per fer. Ara encara tinc feina per fer, però al ser vacances vaig més tranquil, i em puc permetre el luxe d'invertir una estona per escriure un article sobre el cap de setmana a Bristol.

Bristol no és Londres, si algú en té algun dubte, li quedarà clar només arribar a l'aeroport. El vol d'Easyjet que vam agafar estava ple d'anglesos que tot just arribar van escampar la boire amb els seus propis mitjans, la resta de passatgers, alguns espanyols, ens vam esperar a l'autobús 330. Més que un autobús, el 330 és un autocar que per 7 £ et porta al centre de la ciutat. Un recorregut de gairebé una hora degut al dens trànsit que hi ha per entrar a la ciutat. Després d'una parada important a l'estació de trens de Temple Meads, seguim fins Clifton Down Shopping Centre, una zona no ben bé turística, però sí força comercial. A 2 minuts de la parada hi viu el Marc, i ens presentem a casa seva just quan ell sortia a buscar-nos.

Arribada a Bristol

El Marc ens ensenya el piset, una típica casa de barri anglès, amb la seva moqueta, les seves habitacions grans, i la seva cuina i bany compartits amb els 4 estudiants que resideixen allà. Desfem l'equipatge, i ens posem al dia de tot. Per sopar provem un japonès anomenat Wagamama , on només entrar-hi em recorda sospitosament l'Udon.

Per tirar avall el sopar i fer una primera presa de contacte amb la vida nocturna, o la nightlife com ells l'anomenen, anem a un pub on uns músics d'edat avançada ofereixen música en directe. Bon ambient per acompanyar la primera 'pint' de cervesa o sidra de la nit. Pensant en el factor mandra, el següent pub que visitem queda més a prop de casa. El 'White Harte' (o la jartada blanca pels amics) és el típic pub amb ambient força juvenil, molts estudiants d'intercanvi, i inclús descomptes d'1 £ per als afortunats posseïdors d'una Yellow Card, com el Marc. Allà coneixem un bon entreteniment, la màquina del 'Deal Or No Deal' (la versió del programa televisiu 'Allá Tú' del Channel 4 britànic) on el popular presentador Noel Edmonds ens desafia amb diverses preguntes, de les quals sempre acabem fallant del de cultura popular britànica...

Després d'unes malgastades lliures, i unes cerveses, tornem a casa per descansar i agafar forces per l'endemà, tot i que abans d'anar a dormir, el Marc em descobreix una interessant sèrie de televisió a la qual s'ha enganxat...

1. Quins records.... Si has descobert perquè hi ha moqueta fins i tot als lavabos anglesos digue-ho siusplau. Ho trobo la cosa mes antihigiènica i fastigosa del món. Per cert, Noel Edmonds es el presentador més ben pagat de la tele anglesa. :-O!

2. covers everything related to Entertainment and Nightlife,

such as Nightclubs, Event Photos, Restaurants,Special

Events, Event Tickets, Maps, Photos, Dating, Hotels, Hot

Spots, Event Promoters, Fashion Shows and More! On Hype1

you can plan your night by viewing thousands of

nightclubs, events and restaurants across many cities in

the world. Remember , going out is easy, knowing where, is